Search:

Type: Posts; User: GonzagasaurusFlex

Page 1 of 20 1 2 3 4

Search: Search took 0.10 seconds.

  1. Replies
    5
    Views
    878

    Thank you Section. Great radio recap

    Thank you Section. Great radio recap
  2. Replies
    304
    Views
    8,212

    Glad Zags faced them now. Rematch in the FF!

    Glad Zags faced them now.
    Rematch in the FF!
  3. Replies
    304
    Views
    8,212

    F that. sStrawther

    F that. sStrawther
  4. Replies
    304
    Views
    8,212

    Let’s go Zags!!!

    Let’s go Zags!!!
  5. Replies
    304
    Views
    8,212

    That pass from Watson to Holmgren for the dunk....

    That pass from Watson to Holmgren for the dunk. Wow!!
  6. Replies
    304
    Views
    8,212

    That split screen shot of Banchero coming out...

    That split screen shot of Banchero coming out from the locker room made me wanna puke
  7. Replies
    304
    Views
    8,212

    Zags playing 3 games in 5 days. Duke guys...

    Zags playing 3 games in 5 days.
    Duke guys cramping up…wtf
    Long way to go but Strawther ain’t gonna lose in Vegas baby!
  8. Replies
    304
    Views
    8,212

    Zags 3 games in 5 days and the Dukies are...

    Zags 3 games in 5 days and the Dukies are cramping?
  9. Replies
    304
    Views
    8,212

    Strawther is rising up!

    Strawther is rising up!
  10. Replies
    304
    Views
    8,212

    Yep

    Yep
  11. Replies
    304
    Views
    8,212

    Zags w 3 guys on 2 fouls at the half: Timme,...

    Zags w 3 guys on 2 fouls at the half: Timme, Nembhard, Watson
    Duke w 2 guys: Banchero, Williams

    Chet needs to assert himself a bit. Get 3rd foul on Banchero asap
  12. Replies
    304
    Views
    8,212

    Strawther gonna heat up from3

    Strawther gonna heat up from3
  13. Replies
    304
    Views
    8,212

    Agree. Zags gotta keep it under 10 until halftime...

    Agree. Zags gotta keep it under 10 until halftime then regroup. They will play better in 2nd half
  14. Replies
    304
    Views
    8,212

    Dude, long way to go. Zags need this kind of...

    Dude, long way to go.

    Zags need this kind of game pressure. Strawther and Nembhard gotta score some buckets to open up things for Timme.

    Banchero pull up 3’s in transition, throwing dimes,...
  15. Replies
    304
    Views
    8,212

    A flag on every play in this UNC vs NC State game...

    A flag on every play in this UNC vs NC State game now. Please hurry up and finish!
  16. Replies
    304
    Views
    8,212

    Ughhhhh

    Ughhhhh
  17. Yeah, Duke prides itself on tight man to man D...

    Yeah, Duke prides itself on tight man to man D forcing opponents to initiate their offense further out from the hoop than they are accustomed to or practice. I think Hickman is gonna be key guy for...
  18. Replies
    13
    Views
    912

    Bill Self coaching his talent to another shocking...

    Bill Self coaching his talent to another shocking upset loss.

    Dayton has 12 freshmen/redshirt freshmen on their team. Gotta be the youngest team in D1 hoops.
    Great win for the Flyers.
  19. Replies
    13
    Views
    912

    :cool:

    :cool:
  20. Replies
    12
    Views
    611

    ZagUp!!!

    ZagUp!!!
  21. Replies
    13
    Views
    912

    This is a great game. Leftovers, edibles and...

    This is a great game.

    Leftovers, edibles and college hoops all day today is my vacation day itinerary.
  22. Replies
    27
    Views
    2,235

    Wondering if Zags playing their 3rd game in this...

    Wondering if Zags playing their 3rd game in this venue as opposed to Duke playing their first is a big advantage for the Zags. I would think yes, absolutely, as Zag players and long ball shooters in...
  23. Replies
    21
    Views
    2,753

    :roll: Hoping Abe is ok and that we get an...

    :roll:

    Hoping Abe is ok and that we get an update to that effect soon.

    Here’s the thing w this Board, as much as we can have occasional snippy posts back and forth that detract from our common...
  24. Yeah, love him or hate him Pitino is a great...

    Yeah, love him or hate him Pitino is a great coach.

    Penny Hardaway has Larry Brown on his staff at Memphis. That team is ridiculously athletic and fast at every position. Saw a few minutes of...
  25. Replies
    22
    Views
    1,371

    I wouldn’t say SMC should’ve won that game but...

    I wouldn’t say SMC should’ve won that game but they certainly could have. They kept going to Tass down the stretch and he had all the right moves but just couldn’t finish.

    Young Marciulionis looks...
Results 1 to 25 of 500
Page 1 of 20 1 2 3 4